Eerste dagen - Reisverslag uit Brisbane, Australië van monique lok - WaarBenJij.nu Eerste dagen - Reisverslag uit Brisbane, Australië van monique lok - WaarBenJij.nu

Eerste dagen

Blijf op de hoogte en volg monique

19 Juli 2016 | Australië, Brisbane

Zondag:
Direct na aankomst naar t appartement van Richard en Annabel, ruim en een heerlijk bank waar ik op mag slapen! Daarna Tour in brisbane, Richard verteld me van alles maar er blijft maar weinig hangen.... Bus, trein, simkaart, geld, wijk... Om 14.00 weer thuis en de op de bank.. 2 uur geslapen en daarna gegeten, Richard moet aan t werk en ik maak echt kennis met Annabel, wat een schat van een meid! Om 21.00 is de wijn op en we lopen samen naar buiten, op zoek naar een winkel die open zou zijn maar toch dicht is.. Wel genoeg restaurants, daar maar een fles gekocht! En een happy hour kaart voor de buurt hier meegenomen.. Geleend... OK, gestolen. Annabel wil graag koala's kijken en ik ook, das gezellig om samen te doen.


Maandag:
Na een goede nacht om 10.00 wakker en om 1400 toch ff tukkie doen op de bank. Koffie gehaald met rich en Anna en daarna de keuken schoongemaakt en gezogen. Je leeft niet om te poetsen maar je wil ook niet sterven door niet poetsen ;)
Vanavond met Anna boodschappen doen, Richard werkt, ik kook en als Richard terug is gaan we eten en film kijken.
Vanmiddag vlucht geboekt naar Carins en daar voor 2 dagen hostel op een dames slaapzaal, ik blijf daar 7 dagen en ga ter plekke kijken wat ik ga doen en waar ik verder slaap. Mogelijkheden genoeg! Great barrier reef, aboriginals en een regenwoud.

Dinsdag:
Vandaag uitgeslapen, tenminste dat was de bedoeling... De huisgenoot van Richard was om 7 uur luid aan het kotsen... Dussssss
Eind van de ochtend met Richard stuk gelopen langs t water en koffie en bier gedronken, daarna kwam Annabel erbij, met ons 3-en sushi gegeten aan de lopende band, Annabel is gek op gember, en vanavond gaan we samen thuis eten, ik maak pompoen soep en daarna nog wat drinken. Echt te GEK.... Ik moest bij t kopen van een pint Heineken mijn ID laten zien.. Lachte me kapot toen hij vroeg waar mijn geboorte data nou stond!
Op de heenweg mijn shag verloren... Dus dezelfde weg maar terug. Komen we een man tegen die onduidelijk vraagt of we shag hebben... Nee was het maar zo'n feest!!!4 stappen later ziet Richard mijn pakje shag liggen :)
Morgenochtend met Richard de hort op, nu slapen.

  • 19 Juli 2016 - 17:16

    Marisa:

    Oh..gezellig! Geniet er van xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

monique

op naar mijn zoon in Australie

Actief sinds 10 Juli 2016
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 2653

Voorgaande reizen:

10 Juli 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

15 Juli 2016 - 05 Augustus 2016

Australie,,

Landen bezocht: